BVC

Idag traska vi ner till BVC för lite vägning & mätning =)
Såg bra ut men ligger liiiite under kurvan men den kurvan bryr jag mig inte om ;). Jag vet att han mår bra och äter som han ska!
Sen fick vi ju en tråkig nyhet =/. Vår sköterska har fått en annan tjänst på vårdcentralen så vi ska få en ny. Men dom har inte hittat någon ersättare än.
Hoppas den nya vi får är lika bra som sköterskan vi har nu, för hon är TOPPEN!

Innan vi gick så satt hon o mös me honom. Noah babbla på som bara den, haha. Och slängde in lite vovve, bil o lampa där o var. Och sen skulle han visa upp att han kunde minsan o dar gå =)



Aja, men de kommer bli bra me den nya annars bytar jag till en av dom andra ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0