Multrandig klänning


Super härlig ekologisk klänning




229kr
Polarn & Pyret


Kommentarer
Postat av: louise mamma till hugo

japp =)



Mindy och hennes familj kommer hit =)

Själva då?

2011-12-31 @ 14:54:24
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha just de, Moa tappade majskrokar på marken som jag fick lägga i vagnen :)



Moa sitter inte så ofta i babyjoggern, eftersom det oftast är jag själv som är ute med ungarna och då åker hon oftast på plattan till den stora vagnen. Där är bra med liggplats i babyjoggern, för man kan fälla. Men jag märkte igår när hon satt i den att hon nästan börjar bli för stor för den. Annars är den ju bra att sitta i, men det beror på hur länge man hade tänkt ha den till största barnet. Moa kan nog ha den till hon blir fyra år, sen hoppas jag inte vi behöver den stora vagnen längre, utan då tar Tuva över babyjoggern :) Så blir det en åkplatta till Moa på den vagnen eller så får hon gå :) Annars har vi en liten sulky i förrådet till henne :)

2012-01-01 @ 10:38:36
URL: http://www.minvardagiord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0