04...

..vakna jag av att en liten Noah låg o snacka o stitta på mig, haha.
la han tillrätt fleera gång men inte ville han sova, till slut låg han "Nej Nej Nej Nej" och skaka på huvet, hahah
lilla goding <3
vi gick upp o mös ner oss i soffan me en flaska välling om hopp att han skulle somna och de gjorde han men när han landa i sängen så vakna han, försökte natta igen men gav upp efter ett tag och klockan var lite över 5 och J skulle upp vid 6, tyckte han fått stå ut me mycke innan. så han fick sova mellan oss.
MYS!!

men tog en evighet innan han somna men somna till slut gjorde han och putta mig mer o mer ut ifrån sängen, haha. att en sån liten plutt kan ta så mycke plats, haha.
men mysigt vart de!


vi steg inte upp förräns lite över 9. frukost finns i Noahs mage, dressad och små gnällig nu.
gissar på att han är trötter igen och snart dax att besöka kudden.
men först hinner jag nog me en kopp kaffe!


God Förmiddag!


Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Ja varför ska man själv behöva ta första steget alltid?!



Ja jag tror klossarna kommer vara en jättehitt!! =) Jag har klickat hem bolldraken till Leo! Kunde inte låta bli..hihi =)



Ibland behöver man presentkort, då får man ju exakt vad man vill ha! =)

2010-09-09 @ 11:23:19
URL: http://lillagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0