Vill ha!


J blev klar me målningen och OJ vad fräscht de blev! Tok till granne man har kom ut innan malmö-trelleborg för då var där inget att titta på= paus för dom, haha. iaf han kom ut i shorts, skjorta o tofflor, haha.
dom hade sportmaraton. börja dagen me ett derby o avsluta kvällen me derby.
han hade blitt så sur i handbollen som dom titta på så han hade lagt sig i uterummet o solat, GALEN men dock brun börja han bli. fusk!


jooo, jag vill ha ny design. men ooooooorkat inte göra de själv o just den tiden finns inte.
någon snäll själ som är sugen på att hjälpa mig? ;)


vet ni.. nu ska jag nanna kudden och snusa lite på noah =)
underbara han!!


sov gott!

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Köpte två burkar nu, sen blir det nog hemmagjord. Alla fall de lätta sakerna ;) hehe. Hur gör ni?



Hehe, okej! Hoppas du hittar! :) kram

2010-05-03 @ 08:44:20
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barnsmamma!

Ja jag vet hur det känns att vänta! Men så en dag är bissingarna där bara! jag trodde faktiskt Noah redan hade fått, förstod det som de... :)

2010-05-03 @ 09:01:37
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0