God Morgon Lördag


sitter här med en kopp kaffe brevid mig och ska snart packa ner de sista och fixa till mig innan vi beger oss.
ska ta bussen hem familjen vid 09.50, men såå skoj då att stå och vänta i regn, fyy.
på tal om regn som de regna inatt. de regna så mycke att jag vakna, vi har vårt sovrummt/fönster ut mot uterummet/terassen och de smattra inte LITE när de regna som värst.
sen hade vi hade en bastu inne o sovrummet gjorde inte de bättre och ändå har vi typ bara två element igång i hela huset och på lägsta man kan ha på dom.
då tror ni att vi e snåååååla men NÄ. vi bor i ett betong hus och de drar åt sig värmen sjukt mycke när solen lyser eller när de är några plus ute så gör de mycke oxå.
de e sååå postitivt MEN nackdel är när de är sommar, för dom rekommenderar att inte ha öppet så mycke för då försvinner kylan ut ur huset. siiicket dilemma vi har, haha.

men iaf kunde knappt sova pga detta och sen vankar mitt lilla hjärtegull och mådde inte alls bra, hosta, lite täppt i näsan, är rosslig/slemmig i halsen/luftrören och är jätte lissen!
naaah så jobbigt att se honom må så dåligt!
MEN tacka gud för näsdroppar så han kunde andas bra igen och sen kräkte han upp slemmet. trevlig info va?, haha
sen tog de evigheter innan jag somna igen, la oss igen runt 3 fyyyyy..
somna till slut men sov oroligt för jag var tvungen att kolla till Noah då o då.


meeen nu ser jag klockan springa iväg.
och ja, jo.. världen bästa maddi och mamma ska passa noah medans och ska spela match. så närstan när jag kommer dit ska vi åka iväg..
hoppas de inte regnar när vi ska spela..


men vet ni vad, vi hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0