utsövd


hade en mysig dag hemma hos mamma och pappa igår. när vi satt där och snacka efter faster, putte & dennis åkt hem så kom pappa in vandrandes =) han som skulle jobba kväll ju.
blev att vi stanna lite längre än tänkt men som sagt man går ändå hemma men man vill hlest inte rubba rutinerna för mycke.
innan vi åkte så hade noah fått mat och jag fasa att han skulle somna hårt i bilen så att vi var tvugna att väcka honom när vi skulle byta blöja och sätta på pyjamas, tycker så synd om honom om vi var tvugna att göra de. meeen han vakna en stund efter vi kom hem.
testa för att se om han ville ha lite me mat eftersom de hade gått en tid sen sist han åt men ack så lite han åt, meen de blev en massa mys och lite bus innan han somna gott i famnen =) MYS!
han har börjat vakna då o då till lite runt 01.30 tiden och då oftas har han tappat bappen, så snutte, bappe och sen lägga honom på sidan så somnar han gott igen =)
sååå duktigt! 
sen vissa nätter sover han utmärkt, men skönt att han somnar om igen så snabbt.
sen vakna han runt 04.30 då magen kurra. han låg och halv sov undertiden han åt sen somna han direkt när han ätit klart, haha.
meeen då var jag ju super pigg, kände mig riktigt utvilad! men kände att jag ville verkligen inte gå upp redan vid ca 05.15 så jag gick o la mig igen och försökte sova, tror jag somna lagom till hjärtats klocka ringde vid 06.10.
men sen när man vakna igen vid 8 tiden kände man sig helt dööööööööööööööööööööööööd me andra ord!!


nu ligger mitt lilla hjärtat och nannar sin förmiddags lur och jag har fått frukost i magen och en kopp kaffe, fint!
se vad dagen har att erbjuda idag.
vad ska ni göra?



Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Ja det ser så bedårande ut haha ..man bara skrattar :) kram Love

2010-01-15 @ 11:51:33
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack, ja den bilden är riktigt bra. Min tärna är hobbyfotograf =)



J verkligen typiskt, men som du säger kommer han att göra det igen =)

Han gjorde det igen när hans pappa satt med honom och jag var ute i köket. hehe

Ska ligga och öva på filtarna på golvet igen idag.



Tack, jag hade inte ens tänkt på det namnet o det tog ett tag för mig att vänja mig vid det.

Men mannen ville att vi skulle döpa honom efter hans morfar som dog i cancer när mannen var yngre och det kan man ju inte säga nej till.

hehe kul att ni med hade det på er lista, lite svårt att välja namn tycker jag.



Aha det kan stanna upp. I så fall är nog vår skrutts på väg med, han stämmer in på alla punkter, men han har aldrig varit sådär riktigt ledsen.

Får se när det kommer här då .



Skönt att det e helg nu. Vad har du för planer inför helgen då ?

Ha en fin fredag

kram



Ha en fin dag!

Kram

Jätte fint fotot =)

Så roligt att få se hela familjen =)

2010-01-15 @ 12:52:08
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: mina

Ha en underbar fredag söta...får snart träffas..kram kram

2010-01-15 @ 15:24:44
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2barns mamma! :)

Milo sover nästan alltid hela natten. Men just nu brukar han vakna runt 5-snåret men sen somnar han om till typ 9 igen :)

2010-01-15 @ 20:01:12
URL: http://alianaa.blogspot.com
Postat av: mina

Godmorgon gumman.Hihh..inte skoj att bli sparkade av lillen..men det blir lätt så när de blir lita större & längre...Hihih-..I dag ska killen min till Ikea & köpa säng till våran son för vaggan fungerar inte för när nappenåker ut så blir han så arg så han fäktas så mycket så vaggan börjar mer & mer vagga & då åker spärren ut & jag skulle inte få en lugn minut när han ligger där-.Känns säkrare med en säng till honom..Hoppas att du får en skön lördag med din familj.kram kram

2010-01-16 @ 10:18:25
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0