freeeeeeedagsmys


vi har ätit fiskgratäng till kvälls mat, njaaa smaka sisodär. hjärtat var sugen på så fick snällt ställa upp och äta de ikväll, haha. såååå snäll jag e va?! jaaa jag vet!

mitt lilla hjärta ligger i babygymet och mitt stora hjärta ligger brevid och snackar goja me honom, haha.
såå fina så!

för er som inte vet så ammar jag inte min prins mer, tyvärr hade gärna gjort de.
fick en massa sår som inte vill läka riktigt. när dom väl läkt och jag amma igen så gick dom upp. efter ha kämpat i nästan en månad och testat allt kändes som så gav jag upp.
så nu får han bara ersättning och snart ska vi börja me smakprover =)
ska börja så smått nu i helgen me lite poootatis =)



näää ska återgå till min pojkar!

ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0