Surt!

I julklapp till mig själv köpte jag mig ett par jeans från Gina som jag fastna för direkt när jag såg dom!
Satt perfekt i butiken och när jag kom hem i visa J. Skulle iväg dagen efter o dom åkte på direkt, efter att ha använt dom halva tisdagen så var dom så stora att jag nu inte kan eller vill använda dom =(
de set så fult ut när dom hänger och att man måste gå o dra upp dom hela tiden för dom kasar..
så dom kommer väl ligga o samla damm i garderoben precis som dom andra,
om inte någon e sugen på att köpa dom ;)


de kallas sura pengar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Reklamera! Kram Aliana :)

2010-12-29 @ 17:51:24
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Jag säger också Reklamera, så dålig kvalitet ska där inte vara!



kram på dig

2010-12-30 @ 21:15:04
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0