Vinst!

Joo, i fredes så vann vi en fotografering =)
Så nu kan jag äntligen gå o få Noah fotad, miiiin Prins <3



På marknaden vi var på så hade en fotobutik tävling, svara rätt på en fråga dom hade skrivit ut och man hade två chanser att vinna - 17.00 och 20.00.
Första som skrev rätt svar inne på facebook efter klockslaget vann...
Eftersom jag satt hemma så snappa jag upp detta inne på facebook, haha.
För de var ju så att min kusins sambo vann tävlingen vid 17.00 så hon hade skickat de rätta svaret :P. Och de var samma svar till båda tävlingarna, hahahaha. Dessutom tipsa fotografen själv om att de var rätt svar. Sååå snabb var ju jag, hahahah


Så ett litet tack till K som snappa upp denna tävlingen på marknaden o lyckades svara rätt!

Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Oh så störigt. De var ju riktigt häftiga.

2010-08-30 @ 08:59:39
URL: http://lillagroda.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Så skoj när man väl vinner..Hoppas att det blir bra bilder på sötnosen.Ha en skön måndag.kram

2010-08-30 @ 09:54:21
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0