Igår, Söndag!

När jag vakna var klockan 9.30 PRICK !! Herrjisses vad vi sov länge fast vi brukar ju få sova iaf till 8 annars s klagar inte, hahaha.
Åt lite frukost o kolla i tidningen. J såg att de växtloppis i smyge och jag fick ett annat tips om loppis så kasta på oss kläder o vandra bort till Js föräldrar för att hämta bilen sen for vi iväg.
Hämta upp mamma och jag fick pussat o gosat på Noah en pyttttte stund =). Hitta dock ínget på växtloppiset, jo
kläder till Noah men ville vänta i se om dom får en body i hans storlek HOPPAS, så ska dit igen till helgen o titta =) Och de andra loppiset kom vi försent till, aja. Tog en tur till Agdas o de var nog de sämsta på länge! Fanns verkligen inget därinne...


Resten utav dagen spendera vi hemma hos mamma & pappa. Titta på Liverpool-Arsenal, tyvärr släppte dom in en boll i sista minuten så den sluta 1-1. Åt grillat och åt mammas dunder goda rababerpaj *mums*.


Ha de en super mysig dag!



Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Ok då, vi sökte för ett tag sen för där är rätt lång kö här..vi vet inte riktigt när vi får veta, men snart hoppas jag!



Kram

2010-08-16 @ 16:17:42
URL: http://lillagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0