beeesök =)


sitter här i soffan och ögonen börjar gå smått i kors lika så gör de på sofie som sitter och myser me noah i famnen. thilde är såå trött men vill inte nanna så hon springer runder här, haha.
så trötta är vi allihopa, haha.
innan mumsa vi på bullar som dom hade me sig och snart blir de en fika och en varm kopp te för
 jag fryser som bara den.

igår så var de bvc som gällde och mitt lilla hjärta följde kurvan fin fint och givetvis kunde han inte låta bli att kissa som han gjort dom andra gånger, haha.
sen var de snabba ryck hem för mamma skulle komma och hämta oss. denna gången var jag som skulle träffa läkaren på mödra. säger bara aldrig manlig läkare igen!
tack mamma för du hämta oss!!
resten av tiden spenderades hemma hos mamma, pappa och madde innan dom körde mig hem. och då var man mätt och belåten och presenter me sig hem till prinsen min =)


usch nää, får nog ta och sluta nu och göra mig en kopp te att dricka innan mitt lilla hjärta vill ha mat.


Kommentarer
Postat av: Mina

God eftermiddag söta..Jag frågade en fråga vart väger & mäter du din söta bebis ? Ska snart fylla i de pappren så man vet var man ska gå sen med kontroller på lillen...man får välja fritt vart man vill så.därför undrar jag...Ha en skön eftermiddag söta.kram kram

2009-11-10 @ 14:40:14
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mina

God eftermiddag söta.Ja det är spännande att snart är min prins hos mig..ska bli så underbart..jodå du har sagt till ang läpsyl & det är redan nedpackat..ska gå på stan i dag då får man införskaffa sig en amningsnapp om man inte skulle komma i gång direkt..tack för tipsen..:) bra att veta..Så du är småt nervös för min skull..så gullgit..snart så går vi med våra vagnar med våra bebisar.Har du köpt jul dress till honom ?..Ha en skön torsdag.kram kram

2009-11-12 @ 12:24:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mina

Så du har tagit sprutan..ska med ta den efter graviditeten är över..för ni vågar jag inte.för man vet inte hundra om det är bra för barnet eller inte..Bättre att vänta de få veckorna som är kvar..

Hoppas att du får en skön eftermiddag.PÅ lördag ska vi åka & hämta hem vagnen & bilbarnstolen..så skoj det ska bli :) Ha en skön dag.kram kram

2009-11-12 @ 12:58:10
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: ellen

Hahah Siri kissar också ALLTID när hon ska vägas, precis innan jag lägger ner henne på vågen =)

2009-11-16 @ 14:46:42
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0