ont i mina fossingar


nu är alla tre rummen, den ena hallen som går utanför, alla lister och gardroberna målade =)
riktigt skönt att de är gjort.
väggen mellan kök/vardagsrum välte pappa och hjärtat igår och de blev så bra, vi är grymt nöjda me de !! undertiden så tog jag, mamma, madde och malin oss en tur o staden och mlain fick handla sin klänning och madde hitta en =) sen när vi kom hem igen så blev de grillat *mums*
precis när dom skulle åka hem igår så fick mamma ett litet ryck me att börja dra ner tapeten i vardagsrummet så de sluta me att alla hjälpte till och 30 min senare var den borta, haha.

idag har vi fått inhandlat golv till rummen och hallen så de ska läggas imorgon + att mamma och pappa kommer och hjälper oss att köra till tippen me allt skit som vi samlat på oss under veckan gång.
imorgon ska de även dras tapet i den andra hallen och fixa me väggarna i vardagsrummet.
usch min fossingar mår inte alls bra att stå upp så länge, blää. men de är de värt för snart eller ja om någon månad så kommer lilla pyret till oss, längtar!

nu kallar sängen på mig.
sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0