för jag är trött

idag har vi vatt hos syster lina i vellinge och bytat julklappar, visst lite sent men vi har inte funnit någon tid till de innan så. mumsa på goda bullar & hade de trevligt :) Tack så mycke för julklappen!
sen blev de ens sväng till trelleborg, hämta mitt paket, sofie skicka iväg paketet till vår kusin som fått en liten linus, köpte färg sen begav vi oss hem till sofie.
sofie färga mitt hår och nu känner jag mig fräsch igen :D så nu är de bara klippningen kvar.

ikväll har de blitt bulgur/sallad/räkor till kvälls mat äntligen, haha. har tjatat om de nu nåra dar och nu fick jag de :D



fryser & är grymt trött så nu ska jag vandra i säng.
känner på mig att så fort jag lagt mig så somnar jag för så trött är jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0