DRYGT!


idag har jag vatt på ett sånt väldans tråkigt möte på ams. drygt drygt drygt!!!
fick reda på att jag blitt flyttad till en grupp i prgrammet avstamp som ska tydligen hjälpa mig me att få ett jobb. orka verkligen inte lyssna på de ida så får se vad som händer på nästa möte, bläää.
mötte upp mamma i stan gick en runda innan jag tog bussen till vellinge och mötte upp hjärtat som slutat jobba, handla sen tog vi tygelsjö hållet hem för att kolla in huset vi tittat på, visa sig att de var visning och har inte stått ett skit om de men iaf vi gick bara förbi sen tillbaka till bilen. sicken lite trädgård så vi tappa intresset, haha
blev en runda till jägersro och fixa hem luren. så nu har vi ETT NYTT nummer som funkar ida redan :D
sååå glad!

usch vilket tråkigt inlägg, haha. så nu ska jag vandra in till hjärtat som ligger och läser sin nya bok han fick i julklapp av mig.  ska nog själv ta mig en titt i den när han läst klart den.


nanna gott!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hahha tråkigt inlägg dte tycker jag mina är jämt.....=)

Hoppas att den där avstamsgruppen skall hjälpa dig då!!!=)

Kram

2009-01-14 @ 19:29:19
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0