Min Måndag


vakna runt 8 tiden att luren ringde de var L som fråga om jag kunde hoppa in o jobba på torsdag sen så kändes inte lönt att gå o lägga sig igen så satte mig vid datan ladda upp bilderna ifrån helgen. sen städa jag innan jag begav mig till bussen för att möta upp sofie & thilde på södervärn, blev en runda inom coop och handla bröööd som vi kunde mumsa i oss. mamma ringde och sa att jag fått grönt kort att börja jobba hos dom igen, haha.  kan bara Tacka I för de =).

bus & mys me thilde och latande i soffan innan sara & martin kom på besök :)
eller sofie skulle klippa dom och riktigt snygga blev dom, de var sjukt länge se man såg dom för min del iaf ända sen i somras så blev bestämt att de ska melodifestival tittande en helg :)
mamma & pappa skulle hämta sofie & thilde så blev en kortvisit ifrån dom.

pastasallad har landat fint i magen nu och nu ska jag vandra till kojs kommer somna direkt känner jag.
är sååå grymt trött!!

sov gott



Kommentarer
Postat av: Majsan

Ja men tänk att melodifestivalen börjar nu...Inte klokt!!!

Kram

2009-02-03 @ 19:24:17
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0