svar


vaaar så snäll och lämna ut den andra stenålders mobilen till mamma så man kan nå henne, annars dör hennes efter en dag och de gick inte att ringa till henne. för hjärtat hade hittat en gammal nokia som jag kunde ta istället meeen märkte idag att batteriet är sbor dåligt. ladda de igår kväll och fick sätta den på laddning nu igen, stööörigt!
så får ni inget svar så är batterit dött!!
hade tänkt vi skulle ta en kvällspromenad till ica och hämta ut noahs jeans men de duggregnar, piii katten.
man blir ju så blöt av de. så får väl snällt ligga kvar tills imorgon.
attans!
Mm, idag hade jag tänkt att vi skulle äta pommes, remouladsås och sprödbakad fisk, självklart hemma gjorda. urk för köpta!
blev sååå sugen på de =)

snart kommer mitt hjärta hem, skönt.
har saknat honom!!




grååta?!
Nä!


nu ska noah jag ställa oss i fönstret och vinka på när pappa j kommer, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0