nästa sista dagen detta året


noah ligger och nannar så gott i sin ny bäddade säng me barbapapa =)
hjärtat ligger på golvet och fixar me en list mellan köket o vardagsrummet, kommer blir tjusigt!
idag fick denna mamma sovmorgon till 8.15 då jag vakna när hjärtat åkte iväg me Torres. mitt lilla hjärtegryn låg fortfarande o nanna och vakna inte förräns vid 9 =). sovit hela natten ifrån 23 tiden till 9, vakna dock runt 03 fick bappe o snutte och somna lika snabbt igen som han vakna. min lilla plutt!
och likadan vart de igår fast då vakna han vid 7.30 och dagen innan de me =)

igår vart vi på middag och en vän till hjärtats familj. noah fick en söt lite mus till gosedjur och vi presentkort och gissa vart? ikea var annars, haha. meeen dock höll man på att svimma när man kom in i lägenheten, haha, de OSA fy bubblan därinne! hon hade gjort LAX och jag HATAR verkligen lax, nåt av de äckligaste som finns!! hade gjort nåt i braspannan me potatis/lax/potatis och sen nåt täcke på de me mjölk, ägg mm. så när hon snabbt gick ut i köket så fick hjärtat mina laxbitar så jag fick trycka i mig potatisen som dock smaka lax men snabbt var drickan i handen så man kunde skölja ner de, haha.
nä fy bubblan och vi som inte hade ätit så mycke för vi skulle äta middag där..
höll på att fixa me dopet igår me, men de tog döden på mig så får väl åter ta de idag!
inget går som man vill!


kopp kaffe och packa in lite paketer ska göras nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0