tak


har fått målat de jag hade satt upp som mål idag :)
så imorgon blir de sista dörren i köket och sen ramen runt ytterdörren och garderobs dörrarna, sen är jag KLAR me allt vad måla dörrar, dörrkarmar heter.
hjärtat har fått målat klart i vardagsrummet och även hunnit att målat bläcket som sitter därute på muren.

sitter och inväntar mamma, pappa, sofie & thilde busan. var så länge sen man träffa henne ända sen jag fyllde år och de är en månad sen sist, så ska bli rooooligt :D
pappa ska hjälpa hjärtat me att sätta upp innertaket och vi ska nog ta oss en sväng till festivalen och kolla läget.


näää ska nog ta och kila in i duschen en sväng.




Kommentarer
Postat av: Therese

Den kommer nu i början av september :)

JOdå, vi hade det hur skönt som helst!

NÄr är det dax för dej då? :)

2009-08-19 @ 16:25:40
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/
Postat av: emmah - 20 år & blivande mamma

sv: ah jag vet har redan skickat det :)

2009-08-19 @ 17:49:22
URL: http://emach.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0