sluuuutspurten


dagarna som gått har de inte hänt så mycke. vatt hemma hos mamma o pappa i tisdags  och umgicks :)
fått målat en del, alla dörramar är målade lika så är vår sovrumsdörr och badrums dörr klara, allt ska målas två gånger och de är 16 timmars torketid, drygt!
visst kan vara avslappnande att stå där o rolla och måla men de kål på mina små kära fötter.
meeeeeeeen jag överlever, behövde bara klaga lite, haha

nu har vi börjat på den sista delen av vardagsrummet :D
igår så satte hjärtat upp två nya talbjälkar och dragit elen nu ska vi bara se om de funkar.
så de ska kopplas idag, spännande spännande. blir nog så att hjärtat börja isolera idag oxå :)
fraaaamsteg!
till helgen ska de inhandlas innertak och gipsskiva sen ska vi bara bestämma oss för om vi ska tapetsera rummet eller vi ska stå och slita me att dra ner de skit som e där nu och de är ett stort JOBB. mamma stod och gjorde de på systers rum och de tog tid och var riktigt jobbigt.
meen de lutar nog åt att tapetsera och får de klart så vi kan inhandla golv och få de lagt!

nääääääääääää nu slutar hjärtat mitt snart jobbet och jag ska bege mig iväg och mååååla lita.

tjaa

Kommentarer
Postat av: Elle

Ni kommer få såååå fint mitt hjärta!

2009-08-14 @ 06:58:52
URL: http://aseaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0