nu e de kväller..


usch är sååååå trött att de inte går att beskriva mer ord.
iaf pappi har vatt här ikväll kom upp nåra rader på taket och de ska fortsättas och inhandlas lite till imorgon.
gick en tid då dom var tvugna att åka iväg och inhandla clips till taket då de dom hade inte var bra-
men imrogon är dom klara, wiiie!
och soffan den ska komma in :D
överlycklig!
madde och mamma var oxå me, trevligt me sällskap. mama och jag spendera lite tid framför datan och kolla in hoppgungor, babysitter och babygym. visst ja lite kläder oxå, haha.
finns så mycke fint men nu vet vi ju inte vad som ligger därinne och sprattlar runder!
vill se pyret nu nu nu!


nää nu tror jag att de blir att krypa ner under mitt täcke.
natti natt

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman...Hoppas att allt är bra med dig denna fredag morgon.Allt är bra med mig.Ha en skön dag.kram kram

2009-08-21 @ 08:48:00
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jen

Ja du :) tiden går fort. haha, men för mig känns det som om han är lika stor hela tiden, medans andra säger att han växt :( blir väl så eftersom man ser honom varje dag :D

2009-08-21 @ 21:02:55
URL: http://royaldiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0