God eftermiddag!


idag är en sån blääääää dag om man säger så, haha
börja redan inatt att jag vakna me förvärkar trodde de var som jag var RIKTIGT kissnödig men de vart de inte. kände hur bebis tryckte sig neråt när jag gick till toan, ljuvlig känsla de där, haha. känns som man behöver gå och göra tvåan, haha, sen tog de tid innan jag kunde somna igen. visste inte hur jag skulle ligga för jag hade ont men jag somna visst tillslut
:)
vakna av att jag fick ett sms av min kusin som ville informera mig om att hon låg på stranden och dega i solen, hon är ju då på rhodos, fusk!
drooog mig ett tag i sängen tills jag hörde hjärtat duka fram frukost meen den smaka dock inget vidare.
halsen är som den vatt den senaste darna, dragit på mig en förkylning som satt sig mest i halsen, huvet de känns tungt!
dessutom har jag känt av förvärkar till och från under dagen och har ett illamående som heter duga!
inget funkar mot de, känns som man ska kräka vilken sekund som helst
=/

funderar stark på att gå o vila en stund!


annars idag har jag målat dörrkarmen när man precis kommer in, hade tänkt vänta me att måla den tills vi fått in allt eftersom vi kommer säkerligen slå mot den men hade inget att göra så måla en omgång idag och sen har jag tvättat av kaklet. hjärtat har vatt duktigt och fortsatt att lägga golvet och nu är de stopp.
nu har han kommit så långt att han måste invänta tills innertaket är klart. de är mycke pyssel och små pill me de så de tar sin lilla tid.snart kommer pappi hit och dom ska fortsätta me taket, ängel som kommer efter jobb för att hjälpa oss, TACK!




guuud så långt detta inlägg blev, hel jädrans roman ju, haha.

återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0