aammen

just nu börja Barcelona-Athletic Bilbao, nice. och såklart me zlatan ifrån start, drömtrion som dom säger!
annars ida?
joo hjärtats mormor, morfar och föräldrar har vatt besök dom tyckte huset var jätte fint :) mumsa på äpplepaj och vaniljsås *yummie*. efter de så fortsatte hjärtat me golvet som han inte orka lägga klart igår och jag satte mig som en zombie i soffan, haha. heeelt slut var jag, sjukt slut. jag orka knappt hålla ögonen öppna så trött jag vart, haha.
hade innan dom kom legat på alla fyra och tatt bort gammal spackel/färg ifrån klinkerns i hallen och sen dammsugat under köksskåpen. de tog på mina krafter!


näää tror ja ska ändra position och lägga benen i hög läge och kolla fotbollen tillsammans me mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja, det gäller att njuta medans du kan, svullna ben till trots. Men det är himlans härligt när alla överflödskilon, svullna ben osv försvinner och ut kommer det underbaraste i världen. =)



När är det dags för dig?

2009-08-25 @ 08:22:27
URL: http://finelinan.blogspot.com
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Då är er andra bebis hos er snart :) Så underbart..Hoppas att du får en skön tisdag.kram kram

2009-08-25 @ 15:23:55
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0