Lever!

Jodå, vi lever!
Att sitta vid datan som innan de hinns knappt och lusten har varit nada.
Men nåt inlägg då o då kommer de att bli =)
 
 
Allt rullar på fin fint här hemma.
Liam som lillebror ska heta växer och redan hunnit bli 1 månad <3
Noah är såå stolt storebror och börjar förstå att lillebror är här för att stanna och börja acceptera läget mer o mer. Ett tag var de lite avundsjuka men har börjat gå över nu, skönt!
 
Juni månad är förbi och de har vatt rena skit månad och då syftar jag på vädret. Så hoppas hoppas att juli månad bli fin me en massa sooool, de behövs!!
 
 
 
Gossarna mina sover gott så jag sa passa på att göra en kopp kaffe och ta mig en macka =)
 
 
 
På återseende!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vill ju verkligen höra hur det fungerar med en lillebror och en storebror i huset! Jag har helt glömt bort hur bebislivet är och kan behöva lite påminnelser! =)

Svar: Ojoj, första tiden gick suuuper bra hemma. Noah hade inte riktigt förstått de, att lillebror skulle stanna hos oss. Men sen efter 3 veckor kanske så blev han som förbytt =( Kasta saker på mig o spotta och skulle bitas. Men nu ca 2 veckor senare är de inget avundsjuka alls. Och nu har förstått riktigt att lillebror ska vara hos för alltid!
Oj, ja bebislivet hade jag me glömt men man kom in i de så fort. Minnet om förra bebistiden ploppa bara upp, haha. Tänk att man kan minnas de så :P

Hur känner du dig nu inför att bli tvåbarnsmamma?
caaaaaaroliine.blogg.se

2012-07-04 @ 20:03:13
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0