Tappat!

Suget för de här me att blogga.
 
Och sen finns de inte såå mycke tid över till de heller och när man väl sitter här, ja då tänker jag. Vill folk veta nåt kan dom lika bra ringa, komma hit eller slänga iväg ett sms!!
 
Mina fina gossar ¨mår fin fint och växer sååå fort!
Noah snart 3 år o Liam 3 månader HERREGUD! Hösten börjar närma sig me stormsteg, fy o pi. Hatar när de blåser, verkligen hatar de, haha...
 
Liams rum ser ut som ett krig, nää där ljög jag liiite. Men kläder som jag inte vill ha intar platsen på hans rum.
Men orka fota o lägga ut *suck*. Men någon gång måste de ske.
Hmm, får bli när Noah börjat på förskolan eller någon är kanske sugen på lite gosse unisex kläder?
 
 
 
Nää, nu får de vara nog för denna gång ;)
fast de va mest svamel från min sida..

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

jag tycker att det suget kommer och går ibland:p men man ska inte blogga om det bara känns som en plikt

2012-08-23 @ 11:13:00
URL: http://annellisaa.blogg.se
Postat av: Josefine

Vad vi behöver? Ja, typ vad som helst i bebisleksaksväg... =)

Förresten så tittar jag in här minst en gång varje dag i hopp om att du återupptagit bloggandet!

2012-11-04 @ 20:51:02
URL: http://finelinan.blogspot.com
Postat av: Josefine

Jag är mest ute efter leksaker, typ skallror, bitleksaker och annat bebisaktigt. Vi har allt annat; stolar, babygym och så... Men tack ändå!

2012-11-13 @ 18:14:36
URL: http://finelinan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0