Lördagen!

Vi trotsa sjukdom och begav oss ut på en liten biltur. Orka verkloigen inte sitta inne efter ha gjort en hel vecka. Hade pratat om hela veckan att jag ville till smygehuk till butiken södrast som hade lite rea i butik o på Villervalla kläder ;)
Blev en snabb tur då dom knappt hade nåt i Noahs storlek men kom hem iaf me 2 tröjor och 4 nya muggar till oss. Och dom hade den där underbara blåa vårjackan till Noah, meeeen naj den fick inte följa me hem, haha

Åkte senare till en tur till en annan liten butik i Önnarp sen snabbis till skurup för att handla nån kaka sen körde vi hem till Noahs farmor o farfar o fika =)



Kvällen så kom Noahs farmor o farfar me pizza och stanna för att se på Melodifestivalen me oss, trevlans!
Sen somna jag gott efter en låååång dag...

Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Nää jag trodde faktiskt de skulle kosta mer. Bra överraskning med biligt! =)

2011-03-09 @ 07:54:42
URL: http://lillagroda.se
Postat av: Moa - Leos mamma

Jadå nu har jag äntligen fått namnat! =D



Har ni bestäm datum för inskolning än?

2011-03-09 @ 19:18:04
URL: http://lillagroda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0