Håll tummen!


idag har vi bara segat i soffan, jag iaf, haha. J har varit duktig o klippt ner plommonträdet lite och nån träd till.
jag har fått sorterat bilder och fått skickat in 100 på framkallning.
huve sa stopp sen..

när Noah sen hade vaknat så gick vi ut på en låååååååång promenad, såå skönt och härligt väder.
varmt o skönt =)
börja må lite små dåligt ju mer vi gick men hoppas de bara är som jag är trött o inget annat.
så håll tummen!!
inget jag orkar me just nu..



sitter o tittar efter en jacka till Noah. hittar ingen som följer mig i smaken o hittar jag någon så är de fullt me fula krumilurer på den, haha.
vill ju ha en varm o fin jacka, tanken är ju att han ska ha den nu när de höst/vinter, när vi åker bil mm när de blir för klumpigt att dra på overallen.
nåågot förrslag?
fleeceoverall som jag var ute efter finns ju inte i storlek till Noah så måste köpa en tjock mock overall :P



nu kallar sängen o duuntäcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0