trött är bara förnamnet!


som jag trodde igår så vakna noah exakt 23.22, upp och fick nya blöja och sen mat sen somna direkt i famnen. nästa gång att vakna var ca 01.20 tog upp honom och vagga honom till sömns vet inte vad klockan var när han somnat. 20 min senare var de dags igen. fast denna gången somna han rätt snabbt i famnen och sov fram till 05. då var jag rätt pigg i kropp o knopp. och vi la oss lagom tills J skulle upp vid 06.
trodde han skulle sova nån timme men ikke.... vid 07 var de dags igen fast då ringde mamma oxå men glad o pigg var han och efter de samtal gick vi upp.
han har kanske sovit ca 1 timme 20 min på resten utav dagen!!!
febern har spökat sen igår kväll men han har vatt på toppen humör ändå nästan hela dagen, stunder har han blitt så lissen men för de mesta skrattat, gosat och snackat en massa =)
när han har somnat i min famn och så fort jag lagt ner honom i sängen har han vaknat för att somna i min famn igen. så de har vatt svårt att göra nåt..
och bara blitt små stunder han nannat vilket har gjort att han har blitt övertrött oxå..


hade jag kunnat lagt mig ner nu hade somnat och sovit tills imorgon, haha.
men har ändå fått städat, tvättat två maskiner, vikt tvätt och plockat undan.
de ni, haha.
 sen runt 17 kom Js föräldrar på besök och blev lite snack om semestern. meen så svårt de blir nu.
aja, de löser sig nog, hoppas jag!

noha nannar sen halvtimme tillbaka och maten är klar sa J nu.
ska bli kyckling med mango chutney och ris.
aldrig testat så hoppas de blir gott =)


återkommer..

Kommentarer
Postat av: Louise

stackare låter inte kul för ng av er, hoppas att han sover bättre i natt och att febern försvinner.



Vi blir runt 38 st om alla kommer. Vilket jag tyvärr inte tror att de gör, men man får se hur det blir.

Ska bli skönt att bli klar med inbjudningskorten så man kan skicka ut dem sen =)



ja det ska bli spännande, har redan varit på ett, nu är det de resternade två i området.

Han ska inte börja riktigt än ng gng nästa år.

Men men vännina skulle ändå dit så man kan ju lika gärna hänga på, då har man det liksom gjort så kan man bara ställa honom i kö sen när den dagen kommer.



HA en bra kväll

Hoppas att du får sova ordentligt inatt



kram

2010-03-09 @ 21:23:17
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0