Melodifestivaaaaalen

orkar inte rabbla heeeeeeeele dagen men liite..

lööördag och match dag!
och FINAL i melodifestivalen!

mitt fina hjärta körde oss till gislöv. mamma och maddi passa noah medans jag spela match. J var tvungen att fixa me bilen eftersom nissen hade slarvat när vi hade den inne på lagning för ett tag sen!
och de upptäcktes i fredes på besiktningen, hur man nu kan göra slarva me en sån sak.
maaatchen då?
ja den sluta 1-1. skit bra spelat, stundtals spela vi ut dom. men sen hade dom en spelare som var en
jag är en as bra spelare så rör inte mig OCH rör du mig så ramlar jag. vi belv gaaalna på denna människa. så fort man gick in hårt mot henne så "ramla" hon och fick frispark.
sen blev de nästa slagsmål mellan en av våra och deras, haha. iaf de sluta me att vi fick vår utvisad me näsblod. hon hade fått sig en smocka i huvet av den andra, IDIOT!
och HON hade inte gjort nåt, viiiisst. och domaren såg inget!?!
iaf knäet palla bara 30min i första halvlek =( och sen när jag kom in i nästa så hann jag vara inne i ca 3 min innan jag går in i en situation och kommer konstigt me ryggen. jag fick hennes tyngd i mitt knä och kroppen mot min så jag kom som en båge me ryggen AJ så de var bara till att gå ut IGEN.
sicken dag, kisskasst värdelöst!!


seeen hem middag, fika, vänta på pappa o malin och undertiden underhöll sandra o maddi oss me singstar, haha. hem till huset där väntade Js föräldrar och B-M. hon var sjuk när vi hade dopet och kom på besök igår för att lämna doppresenterna. fick badankor och en sked o gaffel, sjuuuukt fina med namnet ingraverat! inget som ska användas dels för att dom är för fina och dels för dom är tunga.
så dom får kanske komma upp väggen på nåt sätt kanske så dom syns?
hm, får bli en funderare.
sen blev de en massa mys och sen årets höjdpunkt!
final i melodifestivalen!!!!!
och jaaa rätt låt vann =)
sååå grymt bra och henns röst är så fin!

man blev sååå sugen på att gå ut och shaka lite när man satt där och titta ;) 
varför hade man inte tänkt på de? 


ähh, så de var väl min dag igår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0