sömn

för 3 natten i rad har Noah mått dåligt ja även vardagarna. men känns som om de e mest på natten.
feber, lissen o små yrat, min lilla plutt plutt!
så inatt blev de ca 2 timmar sömn och de känns verkligen att de e tredje natten han är så och dessutom sover han mellan oss för jag ska slippa resa mig som få cm för att trösta honom.

och dääärmed sprack min förmiddags plan =(. så lissen blev ju jag! sen hade jag ingen som kunde ta Noah. JO Karolin TACK men ville inte stressa upp henne. hon hade redan lagt upp sin plan över dagen.
såååååååååå surt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
längtat efter de ju!

sen när man väl ska nästa gång så kan ALLA passa honom.


nä men vte ni. KAFFET ÄR KLART och Noah nannar än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0