Goood Morgon!

Noah slog upp sina vackra ögon när pappa J skulle iväg till jobb vid kvart i sju fast innan vi gick upp mös vi lite i sängen =)
underbart!
sen dess har de blitt gröt i magen och mycke gos o lek =) nu börjar de klia lite o ögonen på honom vi brukar ju stiga upp nu eller precis, haha. så borde nog ta på min lilla nakenfis lite kläder innan han slocknar i vagnen.

joo, ingvigde den ny kaffekokaren igår, ojoj vilken skillnad ifrån vad klumpen därinne i tvättstugan gör. fast de visste vi redan! vi har en 2 i 1 de vill säga en kaffekokare och att man kan göra cafelatte, cappucino mm. men så trötta på den så om någon är sugen så säljes den :P


nä nu gäspas de helt vilt därnere på täcket..

Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Hihi, ja Dennis är helnöjd med den . Jag dricker dock inte kaffe så jag bryr mig inte..haha



Hur länge hade du tänkt vara mammaledig?

2010-06-22 @ 08:49:40
URL: http://lillagroda.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Det är nästa lördag som jag står brud och min prins ska döpas..så nu är det jätte nära..ska bli så skoj..börjar smått bli pirrig...:) Vi ska inte grilla där,,blir vanlig picknick...Vad för skoj ska ni göra på midsommar då? kram kram

2010-06-22 @ 09:30:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Moa - Leos mamma

Oh jag vill också så länge! Jag ska väll gå tillbaka i januari =( har inte råd att vara hemma längre då tyvärr!



jag har jobbat med din syster =)

2010-06-22 @ 09:31:32
URL: http://lillagroda.blogg.se/
Postat av: louise

Låter som en mysig morgon =)



Kändes verkligen super idag när vi var där så vi tackade ja till platsen =)

Ja man vet hur det e om man jobbat med det själv.



hehe lätt att missa, trots att man åker in bara för det. du får ta det en annan gng istället =)



Härligt med frisören, hade verkligen behövt gå ditt jag med =)



Nu ska jag fortsätter jobba här.

Ha en superkväll

kramar

2010-06-22 @ 19:24:36
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0