God eftermiddag!

idag slog Noah upp sin vackra ögon runt 9 tiden =)
gick upp och mös ner oss i soffan innan de var dags för frukost för Noahs del. när J sedan gick upp så satt Noah på filten han blev så glad att hela han spralla, armarna viftades och hela han log när pappa J kom upp =)
så underbart att se!


när vi fått mat i magen o myst lite så begav vi oss först en snabbis till jägersro. meningen var att vi skulle me in me Noah somna i bilen så J fick springa inom o köpa de han skulle på Jula, attans, haha.
sen körde vi till Toppen Gallerian i höllviken. blev så besviken hade höga förväntingar på B. Young som jag vet hade snygga kläder sist jag var där, köpte min favorit klänning därinne! men när vi kom dit så var där INGET. inte ett skit! lika besviken blev jag på MQ men däremot gick J därifrån me en fin skjorta.
såååå nu måste jag ta mig intill stan om jag nu inte hittar nåt i trelleborg meeen är lite tveksam till de! och enda dagen att åka in är imorron som de ser ut nu!

aja, den stora anledningen till att vi åkte till gallerian var att byta bodysuiten som jag köpte förra helgen till Noah. meeeeeeen dom hade ju givetvis inte den där *suck* och de var sista dan idag att byta den. hon kunde skriva på kvittot till dom i vellinge att jag vatt hos dom men kände att jag inte orka åka in där imorron. så vi byta den mot en body istället. lika fin =)
så får jag bege mig in där en annan dag o handla bodysuiten =)





nä tänkte tömma kameran nu... kanske de dyker upp en bild eller två ;)

Kommentarer
Postat av: Moa - Leos mamma

Jadå han kan rulla satan ta mig..hihi, det går fort när de väl lärt sig.



Det var en Kalle Anka tårta heter den egentligen men hallå den liknar ju inte Kalle alls..hihi Den var riktigt god! =)

2010-06-20 @ 20:02:05
URL: http://lillagroda.blogg.se/
Postat av: Nina

köpte tröjan på http://www.gladagrodan.se/

men dem är sega på att leverera. den kom inte denna vecka iaf. ja hoppas iaf den kommer till midsommar..

2010-06-20 @ 21:29:33
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

åå tack snälla. du med! :D

2010-06-21 @ 09:56:46
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0