blääärk !

nu är jag sååå trött så trött och mår illa. åt för mycke innan av den äckliga pizzan =(
hatar hatar hata pizza MEN dom skulle tvunget äta de och varken på pizzerian eller gatuköket brevid finns de god mat så fick hålla god min o äta pizza BLÄRK!!
nog om de. har varit hemma hos Js föräldrar och tapetserat viiiist tjohej på de. skulle sätta upp en strukturtapet som ska målas sen men hon på flugger färg hade räknat fel o inte lyssnat på Js föräldrar så vi fick bara gjort lite mindre än halv köket, tant! BARA för de måste vi dit imorron igen o spendera nån timme för att göra de klart och förhoppningsvis måla första omgången me. *suck*


nu ligger Noah o nannar. han somna me flarran i munnen, haha. älskade <3! mitt stora hjärta skulle se matchen men ser mest ut som om ögonlocken vann striden ;)



nä nu ska jag fortsätta att se matchen och ta nåt gott att dricka..
sov gott sen!

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

hehe, dom där männen ;) har samma problem här! Men morfar ringde i morse och sa att han gärna ville köpa en till Liam då min lillebror fått extra saker tycker han det ska vara jämt! Jag behöver ju inget, så bättre om Liam får ;) kram

2010-06-14 @ 08:44:52
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: Majsan

Pizza kan vara gott från rätt pizzeria...Annars föredrar jag nog också annan mat...=)

Kram

2010-06-15 @ 15:06:19
URL: http://maajjssaans.blogg.se/
Postat av: Moa - Leos mamma

pizza som är så gott? =)

2010-06-18 @ 14:19:31
URL: http://lillagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0