blixtrar o dunder

ojoj vilket oväder de kom in över oss. de kom en smäll lite över åtta att vi flög av stolarna o ställde oss upp o titta på varann o sen ut, viiiilken smäll och vilka hagelbollar de kom, jisse. rabatten utan vårt kök fick en fina ränna. skoja om de regnat mycke då!
jaja, de var bra me regnet! vår gräsmatta behövde de sjukt mycke. trotts en massa vattnande räcker de inte till och sen har de vatt sjukt kvat me. meeen jag KLAGAR INTE =)

iaf Js föräldrar var här en liten sväng nu ikväll dom begavs sig o var hemma preciiiis innan ovädret kom över oss.
VM finalen har rullat på tvn medans fläkten har gått varm och fönsterna o altandörr har stått hel öppna, de behövdes verkligen ny luft härinne!



ussssch, jag har börjat få ont i mina öron =(.
känt av de ett tag men stegvis blitt värre, j a g h a t a r a t t g å t i l l l ä k a r e n då ska jag må dåligt riktigt dåligt.........


nä, nu tog min käraste stegen in mot sovrummet så ska masa mig dit oxå ska bli sjukt skönt att få sova..

sov gott!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

usch då, hoppas öronen blir bättre så du slipper farbror doktorn !

2010-07-12 @ 10:58:33
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0