präst


såå nu har prästen varit här och allt är klart tills på lördag då de är vår älskade son dag!
de roliga är att hon som ska döpa noah döpte även mig =)
iaf hon var är i typ 20 min sen körde hon igen, haha.
kändes löönt men hon ville träffa oss innan lördag så ja.

ringde sen till kusinen för att prata me henne och när vi la på så hade vi pratat i 1 timme och 4 min, haha. gaaalet men fick höra en hel del, haha.


snaaart slutar mitt hjärta typ om sådär 5 min!!!
jippi! om han inte nu inte ska jobba över vill säga.

Kommentarer
Postat av: Nina

härligt!! :D ser fram emot det!

2010-02-03 @ 21:48:57
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Här ärvs grejerna vettu. haha

Soles bror fick ju en liten för två år sen så vi har allting redo att använda.. Så inget ska köpas!

Den stolen som vi ska ha är iaf från 9 kg - 18 kg så den är ju lite större. Men Milo är ju både bred och lång så det passar bra :) Enda nackdelen är ju att man måste bära han in och ut ur bilen.. va ju så smidigt med klicksystemet :) Kram

2010-02-04 @ 08:33:22
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0