oroligt


inatt har noah sovit oroligt inatt. han vakna upp vid 02 för mat, sen somna han direkt och vi la oss igen vid ca 02.45 men han låg och vände o vred sig, små gnällde runt 03.05 så tog upp honom och gick o mös ner oss i soffan, försökte dock nån gång att gå in o lägga oss men han vakna till. tror klockan blev något lite över 04 innan vi kom till sängs igen.
hm, antingen är de bissingarna som spökar eller så har han drömt..

idag mås de lite bättre ändå igår, änså länge =/. gör fortfarande ont här o där, och vill bara att mitt hjärta ska komma hem!!


nä nu ska jag bädda ner mig i soffan och slumra till lite innan mitt lilla hjärta kommer vakna igen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Sonens namn och southern cross i så fall.

Kul att du har 2, vad föreställer de?



Ja hoppas det, långsam vänjning, annars får det bli gröt helt enkelt.

Är nog lite olika från barn till barn, inte alla som e så intresserade.



Blev inget ikea hehe, pallade inte, får se om det blir ng idag istället.



vad bjuder er dag på då ?

Här ska jag passa på att röja och städa sen när sonen sover sina naps, sen en runda till affären, completering till kvällsmaten och så försöka att hinna göra barn mat, broccoli, majs, ärt, äppel/påron pureé

Aprikos var inget gott, blev bara bittert.



ha en bra dag

kram

2010-02-09 @ 10:08:10
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack så mycket! Det ska jag hälsa honom :)

2010-02-09 @ 10:18:38
URL: http://themis.blogg.se/
Postat av: Nina

Det listade jag nästan ut :) Vårt mirakel är beräknat till den 17 september så det är lååång tid kvar. Kanske blir exakt ett år äldre än din lilla :)

2010-02-09 @ 11:29:02
URL: http://themis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0