oooooont !


mitt knä
mittt knä
mittttttt knä
mår inte bra
och foten =(


igår när vi skulle åka iväg så hade J gått ut i förväg för att starta bilen och skrapa rutorna.
jag tänkte inte på att de kunde vara lite halt på trappan.
tog skötväskan på axeln, noah i bilstolen, nycklarna i handen och gick ut.
första jag gör är att glida till me vänster foten och tänkte för mig själv att ta de lungt, de är halt,
du har noah i bilstolen.
tog ett steg ner me höger foten och glider till och hinner precis få tag på dörrhandtaget!
guuud tänkte jag, de var RIKTIGT nära!
på väg till bilen kände jag små smärtor i knäet, men tänkte inte mer på de förräns på kvällen, sa till J att mitt knä känns inte okej och nu känner jag smärta i knäet hela tiden, sitter, ligger går, ja hela tiden.
börjar känna att de gör ont i foten oxå.
att ligga i sängen var en plåga innan man hitta rätt sovställning, hittade visst de och vakna igen vid 02 när noah drömde och inte kunde somna om. så vi gick upp så han fick lite mat, då känner jag en riktig jävla smärta i knäet och foten, men mest i knäet.
var en riktigt plåga de gick så långt att nån tår föll för jag hade så ont och då har jag ont!!
när jag skulle gå till sovrummet igen så klickar de till några gånger, hmm låter inte bra!
vakna nu imorse, kändes liiite bättre men smärtan finns där än.
både i knä o fot =(

så jävla surt detta känns!!!
givetvis är de ju knä och fot som jag har haft problem me !!!
hoppas hoppas de inte är nån fara och bara ledbanden som fått sig en smäll.
såklart så har Js mamma åkt till stockholm och kommer inte hem förräns på onsdag,
annars hade hon fått tittat på de.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN varför just nu?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0