FYYY för regn!


jag MÅSTE införskaffa mig regnkläder.
skulle vandra till vårdcentralen me noah hade vi gått hade jag vatt dygnsur när vi hade kommit fram. tar ca 15 min att gå dit och dessutom blåser se så de hade bli kaaallt.
meeen hade turen att Js systers man var hemma så han är snäll o kör oss ner dit =)
TACK !!

när jag ringde till vårdcentralen innan så fråga jag vilken läkare vi fick bara så vi inte fick samma som på BVC och TACK vi fick inte henne. dessutom har hon gått ner till 50% sa tanta i luren så kan alltid hoppas på att hon inte kommer annars kommer jag begära honom vi fick ida! för han hade nämligen vatt på BVC innan =)
men ska komma till saken nu. hon blev lite smått förvånad att jag inte ville ha henne, haha. verka som hon är ända barnläkaren o ALLA ville ha henne ?!  INTE JAG IAF !!


men nu måste jag väcka min lilla sovande son o klä honom o sen kommer skjutsen!
hörs sen!

och håll tummarna att de inte är nåt me noah!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0