födelsedag!

idag fyller min älskade sambo 30 år!
de har firats lite tillsammans me våra familjer som kom på en liten fika.
jag hade fått beställning utav mitt hjärta att han ville ha butterkaka och såååklart baka jag en sådan, allt för honom! blev dessutom drömrulltårta och kolakakor.
ytterst lite finns kvar så man får smarra lite på de imorron.
idag handla vi hem byrån som vi hitta på jysk.
men gud så dåligt material den var byggd i. hjärtat skulle banka ihop den, banka menar jag me händer, tryckr ihop själva sidan på byrån och då går plugen igenom, AH DÅLIGT SKIT!
sen limma en jävla massa, sicket hitte po MEN vi har en byrå nu.

guud så trött jag blev. ont i halsen och huvet! tror minnsan o dar att jag tar o rundar av så smått nu. fixa lite saker o hoppas på att Noah vaknar snart. Kom helt fel me rutiner ida men men sånt man får ta när han inte mår så bra.


höres..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0