vilken natt..


denna natten har vatt den hemskaste på länge.
jag INTE kunnat sova!
vakna inatt som jag bruka gick på toa men sen gick de inte att somna om. sist jag kolla klockan var den 03.47 och även efter detta somna jag inte. har vatt jätte varm och svetten har runnit av mig, frääääscht!
har sovit i små intervaller ända tills hjärtat gick upp och när han for till jobb steg jag upp kunde inte ligga kvar.
meeen fy vad de känns i kroppen o knoppen, den värker precis som om jag vore sjuk.

får se om jag kan ta mig en tupplur senare.
men nu får de bli lite frukost då illamåendet börja komma krypandes..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var också vaken vid den tiden. Men jag mådde inte dåligt precis.. Var snarare mer lycklig. Månen var så fruktansvärt fin :) Hehe.. Puss

2009-09-04 @ 08:04:10
URL: http://glannie.blogg.se/
Postat av: Therese

jo visst finns det en hel del inhandlat. snart kommer han ju :)

jo jag tycker också att det är mer spännande om man inte vet! har ny handlat mycket då?

2009-09-04 @ 17:51:07
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0