september


jaha, då vart snart den siste september slut.
vart har denna månden tagit vägen?
någon som vet?


igår spendera jag min eftermiddag hemma i gislöv. hos min mor och far tillsammans me hela familjen och d evar EVIGHETER sen sist =)
tog chansen och flörta me sofie att hon skulle klippa mig och jag gick därifårn nyklippt oxå. TACK så mycke!
nu fattas bara ny färg eftersom de jag färga nu i somras har gått ut rätt mycke, buhu.
när sofie hade klippt klart mig så fråga hon om thilde ville bli klippt oxå, jaaaaa var hennes svar, gullunge!
hon satt så snällt i stolen när sofie klippte henne, så duktigt =)



mamma kom hemifrån stan och hade en balja me sig och självklart ville thilde testa och bada i den, haha.
badunge som hon är så skulle de vara DIREKT, haha.
så mamma hällde upp vatten och där satt hon och bada i köket medans mamma laga mat och snacka en massa goja me oss =)
åhh mamma bjöd på hemma gjorda biffar, potatis, sås, lingon och sallad.
herregud så gott, haha!!
grymt länge sen man åt de.





vår solstråle !!


nä nu är de snart andra delen utav idol.
ska hinnas borsta bissingarna innan de börjar.
soooov gott


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Så mysigt att tillbringa sin dag med sina nära..Fina bilder..Hoppas att du får en skön torsdag & lillen snart är framme hos er..kram kram

2009-10-01 @ 09:21:26
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: sofie

love love love love, till min älskade sessa. finast i hela världen.

puss

2009-10-01 @ 13:51:22
URL: http://mamisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0