regn..

.. kom och förstörde mina planer på att putsa fönsterna men tänkte jag kunde ta dom invändig och se sen om vädret blitt bättre meen då ville inte skrapan som jag ville, så får nog åka o handla en ny. tyvärr skrapan slasken nästa! så tog och städa i grovköket, fick målat elementet och fönsterlisterna där. så liite fräschare blev de :)
och torka av två hyllplan orka inte ställa mig på stol och svaja högt, haha.
satte igång en maskintvätt och nu sitter jag här.

men gud så trött man blev av att sätta sig, haha. men vet inte riktigt vad jag ska göra. sortera lådorna kan jag inte för de är bara hjärtat saker, ja mina skor oxå i en av lådorna men vi vet inte riktigt vart vi ska göra av våra skor, haha. får väl ta tag i de när hjärtat kommer hem, ett måste nu!


nä om man skulle gå o ta sig en bulle eller två och ett glas läskeblask?
låter som en bra ide
=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0