då var de klaaart


fick tvättat upp alla bebiskläder, påslakan/lakan och filtar idag :)
skönt att de är gjort så imorgon kan man ta och packa bb väskan, haha

har blitt en tur till tippen och fått tittat på tvättmaskin, kaaanon bra för vi hitta en dessutom.
JIPPI!!
men gud, ni skulle se mina fötter. om man nu kan kalla dom fötter, haha. dom är svullna att jag inte kan se knölarna och nu har de gått upp mer på benen. men mest är de höger foten/benet som drabbats mest.
dessutom gör de ju ont att gå. meen överlever gör jag och imorgon blir de en ligga/sitta dag för min del, haha.
riktigt soffläge hele dan.

nä gott folk sängen den kallar och vet ni här är sjukt varmt inne.
23 grader visar termostaten i köket, VARMT!

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0