Bf+2


guuud vad veckan gått fort redan fredag imorgon, vart har dessa darna tatt vägen?

har vatt lugn vecka. igår var jag på kontroll hos Bm, allt var fint fint me oss så.. sen åkte jag till mamma på jobb och snylta lite maaud av A i köket, haha. krängde även lite choklad kaka som föräldrar lämnat efter dessa fest. så gott så gott :P.
idag har jag tittat på one tree hill och gossip girl, såååå bra! och bara degat i soffan har vatt riktigt äckligt trött idag!
fyy!

och NÄ ingen bebis som tittat ut än.
pyret kommer när h*n känner för de, buuhu.

auuw nu sitter hjärtrud och bara tittar på mig me den där ur söta gudomliga blicken.
måste gosa!



Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Ja tiden går snabbt det håller jag med om..Men snart så har vi våra bebisar hos oss..Hoppas att du får en skön fredag & en mysig helg.kram kram

2009-09-25 @ 08:17:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman.ja det var en god lunch med min kära på stan i dag..Fan vad trött man blir när man går några meter..hihihi-----Får skulla på att man är dåligt tränad & blir fort andfådd...hihihi--Ha en skön eftermiddag i solen.kram

2009-09-25 @ 14:04:28
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0