tisdag och de innebär gislöv


lika så denna tisdag begav jag mig till trelleborg för uträtta ärende i staden, banken och sen till vero moda för att lämna tillbaka jeans legginsen jag köpte förra veckan. kände att dom inte passa riktigt MEN gjorde ett super fynd i fredes på tradera där jag hittade ett par exakt såna jeansleggins jag ville ha fast svarta, helt nya för ett fin fint pris =)
så när jag anlände till mamma o pappa så la dom på köksbordet och lika så mitt fina pling plong halsband.

måste bara säga att thilde är ööööver go !!
fråga henne om jag kunde få en puss men ikke sen fråga jag om mamma, sofie eller madde fick men ikke sen fråga jag om johan fick en puss och de fick han, haha. hon är helt såld på johan allt man fråga om johan så var de ett ja me ett leende efterår, haha. när vi var på maxi och handla så titta vi på leksakerna helt plötligt så blev hon trött och satte sig bland saker och skulle vila, haha.
hon är aldrig sur eller ledsen allt me ett leende och skratt inom sig.
underbart !
vårt stjärna <3

tack för en mysigt eftermiddag/kväll och krya på dig madde !!

sov gott

Kommentarer
Postat av: sofie

ja hon e så tönn vår lilla hilde pilde.

men helt underbar e hon.



2009-05-06 @ 09:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0