tisdag = gislöv


idag har jag faaaktiskt jobba nån timme. kändes kanon  när jag kom dig & bläää när jag gick, tyvärr. vandra ner till ams där jag träffa på karolin & fick snackat lite me henne :). sen fick jag talat me handledaren på ams & ja, de var som jag trodde så nu är de bara till att jaga jaga så man kan få de klart. både dom på jobb & ams måste få reda på de så fort som möjligt, så jävla surt att förmodligen missa nåra jobbe veckor, men men. får tänka på pyret & mig själv !!
mötte upp mamma, sofie & thilde senare kom madde oxå, strösa runder & titta kläder & jag fick växlat pengar.
sen blev de en mys eftermiddag/kväll me familjen =)

nu har malena sjungit och betyget? ja, hon sjöng bra & hoppas hon verkligen hon går vidare !!
finland, danmark & turkiet har bra låtar oxå

nu ska jag hoppa in & skrubba mig lita

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack tack :)

2009-05-12 @ 22:44:57
URL: http://breakfastlunch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0