söndag


idag har vi bara tatt de lungt riktigt skönt må jag säga..
börja dagen me att sitta ute i solen & njuta innan vi begav oss till jägersro & handla kattsand & sen hem till
mamma & pappa där vi är fortfarande :)
hjärtat har hjälpt pappa me att välta björken eller iaf toppen på den så dom kan få sol på terassen hela kvällar.
de gick kanon & nu är de bara byte bit gren kvar som ska ner oxå.
har bara suttit & tittat på & njutet i solen tills den gick i moln & nu är de kallt & lite grått ute, tyvärr.
& min hals mår inte riktigt bra lika så huvet & ryggen eller ryggslutet/ballen/höft, uscch !!

meeen fick en bekräftelse precis att mitt super fina halsband är på väg. dom hade inte de på lager igår & dom skulle få in den nu i veckan men har redan fått in de & packat/skickat iväg de till mig kaaaaaaaaaaaaaaaanon !!


nä nu ska jag åter gå till dom andra iaf mamma, madde & thilde :)
snart dags igen för andra period i hockeyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0