god morgon el mod middag?


inatt har jag fått sovit lite meeer. blev toa besök som vanlig runt 04 de har blitt en vana denna veckan att vakna då och gå på toa, haha. men iaf torres vakna som aaaalltid när jag går upp, sen ville han upp i sängen och sova heela tiden och saken är den han vill sova på MINA kuddar och han puttar bort mig ju. varje gång han kom upp i sängen kasta jag ner honom och han gav sig inte förräns han fick lite mat och då var klockan 05.20 när jag titta på den.
ibland gör han en gaalen men dock är han så mysig !!

så min kära vän som ska passa dom när vi är på semester. nu vet du vad du har att stå ut me, haha. men bara för de kommer han vara snäll och go mot dig, haha


nä om man kanske skulle vandra in i duschen och skrubba sig lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0