de suger me sport


de sa min kära lillasyster precis, haha. kära du de e roligt me sport du får lära dig ;)
iaf nu är de hockey som gäller kvartsfinal sverige - tjeckien.

annars idag har jag bara att de lungt är trött och slö i kroppen efter denna natt. tog tid innan jag kunde somna och sen så vakna jag 03.45 att hjärtrud jama jäääädrans högt kände att ja var tvungen att tömma blåsan och drack lite vatten la mig mig ner men ikke kunde jag somna. när jag kolla på mobilen så stod den på 05.05 och torrres börja terra mig, andra natten i rad !! tog täcke och kudde och la mig på soffan, sist jag kolla klockan var den 05.25 sen måste jag somnat och vakna när hjärtat vakna sen fick de bli sängen, kan meddela att jag somna direkt !!
såhär var de även igår natt och liiiiiiiiiiiiite jobbigt må jag säga..

nä nu har hockeyn börjat


Kommentarer
Postat av: glansen

Sovit gott? :)

2009-05-08 @ 09:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0