dååå var de helg, igen !


jaha om gårdagen då...
först var de ett sånt onödigt möte på ams som inte gav något. fick reda på att 2.5 dag i veckan i 6 veckor ska vi gå på nåt som hette adeco?! som tydligen var ett bemanningsföretag och jag fatta rätt. som skulle lära oss skriva personligt brev mm, okej? just nu känns inte de så lockande för min del då jag bara ska gå kvar till i september och kommer ha glömt allt detta tills nästa år. och för den delen vet jag inte när vi ska påbörja detta. de kunde dyka ett brev ida, nästa vecka eller veckan efter eller ännu längre tid.
träffa ju även sjukgymnasten igår eftermidda.. fick reda på att de är ligament i bäckenet som gör att jag har ont. som sitter i ljumskarna som sen går upp i ryggslutet som sen går ner i mina skinkor, okej.
värst är de på vänster sida och efter han tryckte lite igår så gör för de förbaskat ont ida. att bara ta på sig ett par strumpor imorse var en stor plåga eller att böja sig ner eller att sitta ner för länge eller att gå en bit. galet !!
värken har dessutom satt sig lite upp magen oxå =(
iaf ska på något möte på måndag sen ringa honom och fixa tid så vi ska göra upp ett tränings schema. men kommer de gå över för de?
tack sofie för du följde me mig igår.
efteråt så gick vi och åt en bit synda dock då de blev macdonalds mat, fy på oss !
sen begav vi oss till malmö för kolla in en sak som dock inte gick så bra, haha. sen så följde sofie & thilde me mig hem :) gissa vem som blev glad då? jo, de var ju både johan och thilde, haha.
hon linda honom riktigt runt lillfingret och sprang efter honom hela tiden, såå söt.
hon är allt charmig denna lilla tös. vi fick oss en hel del goa skratt igår =)
mamma och pappa kom sen för att hämnta dom och lämna lådorna dom samlat på sig till oss, tack!


usch nä nu ska jag lägga mig rakt lång i soffan och titta på grease

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0