besvikelse


for till mamma & pappa för att hämta min väska & blev att vi stanna på kaffe & satt ute i de fina vädret njöt. sen fick vi för oss att åka till beddinge marknad eller vad ska man säga ? var de en marknad eller ?
två rader me stånd glest imellan o nåra karuseller. HALLÅ VAD HAR HÄNT ?? den marknaden har sinkat bort totalt, dom kan lika bra ta och lägga ner den !! tog oss en tur inom agda´s & titta på hemvägen, hitta en jätte häftigt fågel som prassla & gjorde ljud, haha & en liten fin gameldags stol som jag bara blev såå kär i men dock inte hjärtat mitt, haha
blev inom city gross innan vi körde hem & landa i soffan. kan ju berätta att de var grymt skönt har ett illamående som inte är att leka me ida, bläääää. men jag står ut =)

vår söndag idag lugn & skön =)

nu ska jag vandra du till mannen min som har påbörjat dagens kvälls maaud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0